söndag 26 april 2009

fan! :)



har fan inte skrivit på aslänge nu :o

jag är söt i profil!



men här kommer det iaf!


söndag: jag kommer faktiskt inte ihåg HAHA.


måndag: var ju ledig så jag var på munkegärdeskolan och kollade och sånt sen stallet och sen patrik och rasmus och dom på kvällen :)


tisdag: stallet och vara med nåra på kvällen tror jag väl?


onsdag: var med patrik och rasmus tror jag.


torsdag: var med älskling och sen hade jag utvecklingssamtal och sen var med nåra på kvällen.


fredag: var med johanna lite innan konfirmationen och sen åkte jag därifrån och var med nåra på kvällen, först i ingetorp och sen vettefan haha.


lördag: var på elvinas konfrimation och sen min egen och sen var jag med massa på kvällen, hände massa tyvärr haha men ah sånt skriver jag inte här.


söndag: käre lisel väckte mig halv sju typ? var och hjälpte till på troya med henne typ hela dagen och sen åkte jag till stallet med henne och sånt, ikväll får jag inte gå ut pga igår så ah nu sitter jag här och gör ingenting :)


pusspuss!


/ marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar