söndag 20 september 2009

truth it costs more than i can spare right now, maybe it's simpler to lie.


jag saknar alla tider...
- bulycke, alla minnen genom alla år. jääävlar! det var nog den bästa tiden i mitt liv. övernattingar och knatteledningar, hilda och pondus. aaaaah!
- 4-6:an, saknar det faktiskt ibland, lugnet före stormen liksom.
- varje sommar på madkullen, vi åker dit 5 dagar och efteråt ligger vi och gråter i ungefär 5 månader. inte rättvist! för mig är det stället himmelen på jorden eller nåt sånt. jag vill ha vecka 32 året om!
- gården, norrmannebo 170. mitt eget paradis.
- tiderna med alla man nu har förlorat. ibland släpper man taget för att man inte har nåt annat val och då är det så otroligt svårt att glömma och gå vidare.


jag älskar mitt liv precis som det är nu men ibland saknar man verkligen det gamla.

/ marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar