måndag 15 juni 2009


aja ska nog blogga igen, saknar det lite :s haha men kommer bli konstiga inlägg för det mesta tror jag, med tanke på allt som har hänt.

i fredags var jag med älskling, men han dissa mig så jag kte till becca och var med henne, nora, parosh och memmet.

sen i lördags var jag och jobbade på troya med lisel ifrån 8 till 6 haha sen hem och skulle ha tjejkväll men vi blev dissade haha så vi kollade på film med mamma och hennes kompis hahaha, vi var även inne på snyggast.se med ansiktsmasker och så :)

igår jobbade vi, sen red och sen ner till donken och sen träffade becca och sally en stund. sen sov hon hos mig igen, nu ska jag duscha och sen äta, skolavslutning ikväll och det blir sista gången på torslandaskolan nånsin :( menmen munkegärde here i come!

förhoppningsvis kommer becca, nora och lisel dit och "hämtar" mig hahaha.

nej men nu är jag hungrig, hejdå!

/ marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar