lördag 27 juni 2009

i know that you're true to me, you're always there, you say you care and i know that you want to be mine, but where is MY heart?


låg i solen ifrån åtta till fem igår så jag bränade mig så hårt att jag nästan dog, faktiskt.
men iaf, efter träningen så kom jag hem till becca med pizza till oss och sen gick vi ut en stund och sen var hos becca, sen sov jag och nora hos isabelle.
idag mådde jag ju inte särskilt bra för jag har bänn-blåsor i hela pannan och har så otroligt ont.
vaknade hos isabelle, gick hem och sen gick jag till becca och slappa hela dagen typ, sen åkte jag becca och isabelle till stan och kollade på my bloody valentine i 3D, riktigt äckligt :D men skitbra!
nu ska jag snart till rebecca och sova där med isabelle.
/ marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar