onsdag 5 december 2012

I don't want you, I just want to feel like I do when I'm with you

Ligger äntligen i sängen efter en seg dag i skolan och sedan några timmar i stan. Fick köpt present till Patricia som vi ska fira på lördag och även lite saker till mig själv, så som ringar, linnen och foundation. Så nu är jag glad, så som man blir när man har handlat kläder, sådan som bara tjejer förstår sig på. Det är så kallt ute att jag är halvvägs till Landvetter varje gång jag går utanför dörren! Det är halt med, men lite snö till behövs för då kan jag rida på gärdet och det är det enda som är kul med vinter! Imorgon är det praktik som gäller, bara att kämpa igenom sig alla pallar med godis och efter det blir det att sola, vilket verkligen behövs nu. Är olagligt blek just för tillfället... Men nu blir det att sätta på några south park avsnitt som jag kan utantill och försöka sova! Puss & hej & hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar