tisdag 4 december 2012

You know that I'll always come runing to you, until I start runing to someone else

Inte varje dag man skriver precis! Jag ligger just nu i sängen och pluggar, på riktigt faktiskt (förutom denna lilla pausen). Det är bara några veckor, en lång och kall jul/nyår sedan går jag in på min sista termin! Jag drömmer ofta om när jag glider ner för trappan full som ett ägg på studenten, längtar mer än möjligt! Det snöar hur mycket som helst nu, otryggt såhär första vintern med körkort. Pausen blev längre än tänkt, tur att jag snart är klar. Nu kom precis pappas tjej in i mitt rum med massa presenter från Gekås, har så mycket tjocka strumpor att jag snart kan sova i min strumplåda! Fick uppfällbara vantar med, så nu ska jag och mina nya vantar testa hur bra det går att röka i dom! Hej & hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar